Rätt mysigt ändå

Sitter hemma i min ensamhet och har det ganska bra. Kokat lite te och myser i soffan men en film på och datorn i knät. Lillasyster har nu bokat tågresan till mig och hem igen så det känns toppen!!! Underbart att få se henne snart, saknar henne otroligt mycket!
Jobbat hela dagen o ch hela dagar blir det i veckan, känns skönt. Både att ha något att göra, att det är riktigt roligt på jobbet och att veta att man får in pengar i slutet av månaden. Har bestämt mig för att spara till 2 större saker. Först och främst en utomlandsresa med älsklingen, och sedan en ny, hel, fungerande mobiltelefon. Någonstans måste man börja!
Patrik är i Örebro nu igen så ser honom inte förrän på torsdag kväll, så jag försöker klara mig hemma själv nu.

Gud vad dålig jag är på att använda min kamera och att ladda upp bilder. Ska försöka bli bättre på det. Tills dess får ni klara er med ord och tankar,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0