13,00

Mamma väckte mig för en liten stund sen och sa att klockan strax var ett. Jag kom hem vid 2 igår och det var inte så farligt, men eftersom jag inte sov något natten före så är det nog inte så konstigt. Fast just nu är jag ändå ganska så pigg, men det tar la ut sin rätt det också skulle jag tro ^^

Kräftskiva på gatan idag med grannarna, ska bli gott att äta kräftor! Jag har lust att gå på kräftskiva med vänner och ha skoj, eller tja, ni fattar la ;D haha. Skulle vara ruuligt :)
Men sen så ikv så ska jag med Andrea ut tror jag. Robin och Johanna skulle också följa med vet jag. Hoppas att det blir något roligt. Om jag orkar förlja med då vill säga. Kanske, kanske ínte ^^



Var så sjukt arg igår, fy fan! Egentligen
har jag nog inget att vara arg över, egentligen.
Men jag kan inte hjälpa det.
Jag kan verkligen inte hjälpa det.
Och jag är fortfarande så sjukt arg med!
:@ :@ :@ :@ :@



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0