Ännu en gång, det gamla vanliga stället

Ännu en gång är man i Hylte, och som alltid så har man en väldigt bra tid :)
Igår kom jag hit vid två och satt och tittade på OS-invigningen med JUllan, inte det roligaste måste jag faktiskt säga. Jg tog en powernapp mitt i allt och Jullan tog sin i slutet. Vid kvart i åtta gick vi hem till Elin som bjudit hem lite folk till hennes lya :) SAtt där och käkade budmat till slut. SKulle egentligen grillat, men blev inte så för majoriteten. RAsmus, Alle och Calle grillade så klart, och det tog ju så klart sin lilla tid. Men vid 10 fick de i alla fall sin mat klar och de hade ätit upp det de ville ha med skulle jag tro.

Lyssnade på musik, snackade, spelade tv-spel, singstar, mat, godis etc. HAde det allmänt trevligt :) Kom hem till JUllan igen vid halv två, o´ch vi givk och la oss vid 2. Vaknade ngr gånger under natten/morgonen, men hann inte reagera att klockan var halv fem innan jag hann somna. Handbollsmactehn var ju´kvart i fem och den hade jag tänkt titta på. MEn blev visst inte så xD haha.

Jaja, nu så måste jag gå och göra mig i ordning för vi ska iväg. Junior kommer vid 2 och då ska vi åka och hämta ALex och sen bege oss till Sjönevads marknad. Och nu är klockan halv två så det gäller att rappa på ;D


poss
vem är det som går sist från festen?




- gåsen (gå sen)
hahahahah :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0