BOKAT KÖRLEKTIONER!! :d

BOKAT KÖRLEKTIONER IDAG!!! SÅ NU BÖRJAR JAG! :D ^^
Jag vet, lite sent kanske, men bättre sent än aldrig :D =)

Hemma nu igen, suck.
Snart åker vi, FREDAG!!!!! :D
Ska bli så underbart!! I morgon ska man då packa så man kan tvätta om man behöver innan man åker. Jag ska då åka till Cypern för er som inte vet. Samma dag som skolan börjar, så blir en extra veckars somamrlov =) :D LOVE IT!!! <333

Varit i Hylte hos min Jullan idag :)
Någon var ju tvungen att försöka bota henne mot det man kan kalla "sjukdom" xD hahah =) (A)
Men det var inte så farligt som vi båda var rädda för att det skulle blir, mohahah!!! :P xD Eller vad säger du Jullet med Krullet ;D

För så länge
/ Caroline

vill bara träffa dig innan, hoppas *


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0