FIIIIIKA med the people :)

Bestämde med Linnea att vi skulle ses i stan runt halv 2, vilket vi gjorde :) Träffade Pernilla först och stod och snackade med henne, sedan lite annat folk. Rebecca mötte upp oss i bikaffären vid Stadium, letade efter block och kallender and so on. Och sen mötte vi upp ampus vi MQ typ. Gick och fikade på Espersso House och satt där i ca. 2 timmar och 45 minuter. Hade det jätte mysigt. Blev lite kaffe och macka och såm mmmm =)
Efter att jag gått med på att vi ska resa och förflytta oss så gick vi runt och tittade på lite skor innan alla skulle med sin buss/skjuts hem. Ska träffa Linnea ikv igen. Ska sätta oss någonstans på stan och ta något att dricka eller något och snacka och ta det chill typ, om ingen har något annat att ge förslag på ;D

Är rädd bara att min trötthet skall ta ut5 sin rätt om ett tag.Koffeinet i mig håller på att försvinna nu med känner jag.... jäjä. Sånt man får leva med xD


puss babes



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0