För så länge

Idag har varit en väldigt jobbig dag egentligen, konstigt nog med tanke på att jag inte gjort ett skit. Jag har sovit, pratat i telefon med Jullan, sovit mer.... ja, det var nog allt. Hade planer från början, men de gick i kras tyvärr! Fast var trött och sjukligt ont i magen så kanske bäst detm, vad vet jag?

Kom hem vid halv 3 i natt med Andreas mamma som skjutsade oss. Kom till stan med halv 11 bussen hemifrån, träffade Linnea och vi hamnade en snabbis på Tre Hjärtan och lyssnade på en trubadur, mycket mysigt :) Sen så träffade vi Andrea, Robin, Johanna, Fidde, Betti, Nina och Caroline. Hamnade på 11 men fort därifrån, Asian och sen Vallentine.

Ali, du är min man xD hahahahah

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa & lllllllllllllllllllllllllllllllll ! :S


för så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0