Idag är en ny dag

Men ändå är det mesta sig likt.


jag okar bara inte med detta, men det gör jag aldrig.
Jag känner för mycket just nu tror jag !



Jag ska få massage idag, min rygg och nacke är helt paj i stort sätt, ont gör det och stelt är det. Men jag får också skylla mig själv. Som med så många andra saker jag gjort och inte gjort. Jag får panik rent ut sagt! Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen och lägga alla saker inom mig som jag inte vill ha där. Och om jag nu skulle kunnat lägga dom någonstans är jag inte skulle ha med dom att göra skulle jag antagligen få det emot mig ändå lite senare. Det är alltid så det blir.
Jag ska nog också försöka hämta mina grejer hemma hos Caisa som jag lämnade där igår kväll. Ska försöka ta mnig en promenad dit så kanske jag kan få någon motion.

Jag har verkligen en klump i magen för träningen, jag har fan inte rört mig något alls i sommar, och äter dåligt gör jag med.
Förlåt att ni måstea läsa detta !!  

poss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0