igår

Det var skoj igår ! :)
Jag hade iaf tevligt, jag hoppas verkligen alla andra hade det också! Gud vad kul det var att se alla! Kim var här med, jag vet, jag tjatar, men inte sett henne på typ 2 år =/ Ska på poolparty/inflyttningsfest till henne på fredag! WIIHOOOOE! :D

Först när de som till slut åt där kom så fick de vinbål som jag gjrot aldleles själv, skitgod!!! Fråga Elin eller mig ;D haha. Åt grillat med potatis, sallad och bröd typ, väldigt gott, grillmästarn Jullan fixade :D
Sedan så började det droppa in folk lite då och då under kvällens gång :D
Tack alla för ni kom! PUss på er ! :) <3

Jullan sov över. Hon hjälpte till med städningen igår och idag, tack så hemskt mycket verkligen!!!! Sen diag så bakade vi och kolalde tv och försökte vakna typ. En snabbis till hennes föräldrar och sen åkte vi och handlade. Sedan hem till mig och Jullan åkte till Hylte igen. Men vi ses snart jue :) Cyklade till Andrea innan ikv vid 9. Vi stack til hennes jobb där vi mötte en jobbarkompis. Hon drack och vi drog snart till stan. Gått runt och träffat lite folk, för trött för något så åkte till slut hem.

För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0