Inte långt kvar

Snart så åker man då iväg, inte långt kvar nu =)
Ska la till Jullan och hennes päron runt 9 och så sitter vi la där och lamar oss, och runt 2 i natt så lämnar vi Halmstad för att bege oss till Malmö därifrån planet lyfter.Tar la 3,5 timme med planet, känns mindre skoj, men det kan jag nog stå ut med för det som sedan väntar ;D haha. Fy fan säger jag bara om det är dåligt väder, då brister jag ut i tårar och sätter mig när där jag är och beter mig som en bäbid (A) Mohahaha!!! =)

Nästan packat klart nu i alla fall, hur långt innan jag än börjar packa så blir jag ändå aldrig klar förrän precis när man ska åka och då är jag jätte hyper för jag är rädd jag har glömt något. Sen så lugnar jag ner mig efter ett par sekunder eller någin minut och kommer fram till; "har jag glömt något så får jag hoppas det är något hjag inte behöver!!" :D Funkar aldeles utmärkt xD haha

Funderar på vad det är jag ska ha till fruost typ med mig, blir en mini meal, banan, naturgodis, vatten, Och det var nog allt. Jag får helt enkelt klara mig!! =)


Puss så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0