jävla cp dator!!

den är så jävla seg nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. men jag kan tro det är för att jag har så jävla mkt grjer på den. finler, bilder, serier, musik etc. och det mesta använder jag inte ens eller tittar på, eller jo, bilderna då ==) älskar mina bilder, eller inte alla, men många utav dom. hahahha. men jag pallar inte med att den ska vara så seg just nu. jag ser just nu inte vad jag skriver för den hinner inte visa det innan ajg har skrivit ett helt jävla stycka så det blir att känna ordentligt vart man sätter fingrarna på tengentbordet. och det går inte så bra alltid,men just nu, fast jags ka nog inte säga så mkt tror jag. jag skriver fatksikt ganska så snabbt nu, fastän jag inte varit vid datorn på en hel vecka om inte mer faktiskt. eller nej det var en hel vecka och inte en dag mer faktiskt Xd hahahahahaha :P men men, så skoj har jag iaf. jag har tittar på film nu för en stund sen iaf, den var faktiskt ganska så skoj, tycklte om slutet iaf =)
det var KUng Fu panda :D mys. fick flytta hela sången fram till datorn för att jag skulle kunna se på den ordentligt.



fy fan om denna tixten inte kommer med nu för att min dator har fått ännu mer ryck. ska fixa datorn när detta är klart. pallar inte mer, sen blir det nog att pappa får göra en operation på den också kanske. kan behöva damsuga bort damm i den, men va fan vet jag egentligen??? :S
Ganaska så mycket vet jag faktiskt ändå :)

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0