klockan just nu: 9,46. Jag vaken i: 7 h 30 minuter

Somnade vid ett någon gång i natt, sen vaknade jag 20 över tre (03,17)
och kunde inte somna om igen. Låg vaken ett bra tag, dock så gick klockan
förvånansvärt fort faktiskt. Vid fem hade jag gått och kissat tre gånger och pallade
inte fortsätta att försöka somna.
Satte på TV:n och tittade lite på OS. Gick upp vid halv sju för tänkte äta
(eftersom jag varit hungrig i ett par timmar ^^) och gå ut med hunden.
Och det var exakt vad jag gjorde.
Kom hem och fixade lite i trädgården efter att pappa bett mig om det och
sen tittade på handbollsmatchen mellan Sverige-Tyskland.
Sverige vann med ett mål, resultaten blev 27-26. INgen dålig match det där :)


Ska till stan idag (igen).
Ska dit lite efter luch eller en
timme eller något. Ska kolla
lite i affärerna, fika med Linnea,
kolla lite på volleybollen bl.a.
Ta det lugnt och lite så, bara
mysa lite (som en viss person skulle ha sagt) :)



Väldigt pigg faktiskt. Förstår inte varför jag inte kunnat somna och är så pigg, men det går väl jämt ut ikväll istället är jag ju rädd för.. Fast jag har sovit väldigt mycket den senaste veckan, vilket jag inte är väldigt van vid, så kan vara det att kroppen min är trött på det nu xD haha. Jämfört med många andra så KAN jag sova FÖR MYCKEN xD

poss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0