Körkortsteori

Och kan du gissa vad jag sitter och gör just nu? Jag läser teori till körkortet ^^
Var í stan och bokade lektioner igår, men hade inte med mig allt jag behövde och så, kom in till stan idag igen coh fick ut alla böcker och papper som jag ska komma att behöva. :)
Jag vet, lite sent, fyllde ju faktiskt 18 för två veckor sedan, men har man inte haft tid innan så har man inte (eller tagit sig tid menar jag :S) Inte lätt när hela familjen har sina egna grejer att hitta på hela tiden...... Men men, nu har jag i alla fall fatgit tag i det på riktigt :)
Träffade Andrea i stan, lämnade först in hennes cykel inna jag gick och hämtade ut mina grejer. Sen så träffade vi Alexandra med. Hon har haft sin första körlektion in, jag tror nog det gick bra, hon var ganska så nervös innan, förhoppningsvis i onödan ;D hehe.
Jag köpte en likadans bok som jag köpte för ett par dagar sen, kom fram till att den inte kommer räcka allt för länge. A5 block med helvita sidor, behövligt för min del :)
Sen så köpte jag solkräm eftersom jag på fredag åker till Cypern <3 Längtar som ett as just nu!!!! Snart dags!
Fan vad solkräm och sånt är dyrt... blev lite tjurig på mamma när hon sa jag skulle köpa det själv, men men ^^ haha!

Ska försöka träna om en stund, ut och springa en lite stund tror jag. Sen försöka komma till judon ikväll i alla fall. Linnea ringde innan och frågade om jag skulle träna, jag sa nej. Men jag vet jag behöver träna. Ska träna i morgon med, handboll, längtar som fan tills handbollsträningen i morgon måste jag säga!! Något måste jag göra idag i alla fall, är väldigt behövligt nu tror jag, mår nog också bättre då, ska i alla fall försöka komma ut och springa i minst en halvtimma i alla fall xD haha. Bästa att inte hoppas på för mycket ;D


Flr så länge
PÅ FREDAG, PÅ FREDAG, PÅ FREDAG!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0