Möte

Var på möte idag, med handbollen. Planen är att jag i höst ska börja träna lite mer handboll. Och med det menas, för de som inte vet, att jag ska träna handboll på fritiden och inte bara i skolan. Jag klara inte av att bara träna judo nu längre tror jag, usch och fy! Men vi får la se hur det blir med detta. I år, sista året, ska verkligen skolan komma först, och det är ju också lite studentfester och skoj med som jag ska ha tid till/med. Försökt att planera lite grand nu när jag kommit hem och ätit och lite så, hösten och så då. Men det går inte så bra då det är mycket jag som inte vet när/hur/var/varför etc. Vissa saker beror också på om/hur/när jag tränar och så vidare.

Mötet då, kom inte fram till så mycket och fick inte veta så mycket heller. Har ett dam-lag i div. 3 och inte mer. Har DJ- SM i Helsingborg den 27-28 som jag egentligen skulle vilja vara med på tror jag, för att få spela handboll då, men då är det också SWOP (i år igen :@), så får se hur det blir med den helgen. Usch och fy, jag HATA när det krocker, och det menar jag från botten av mitt hjärta!! Just nu verkjar det inte vara så mycket att göra i höst egentligen, alla stora tävlingar med judon var i våras, nu är det mest småtävlingar. Jag brukar inte vilja vara med på dom för att det blir alldeles för mycket då, men blir nog någon sån i höst. Jag vet ju inte heller hur det blir med landlaget i höst, antagligen inte så mycket....
JAG VANN I ALLA FALL MOT ANNA!!!!! :D:D Wiiiee, underbart var det! :)

I morgon ska jag träffa Rasmus, ska ut och cykla och lite så, ska faktiskt bli ganska så skönt, men då måste ajg få fast min cykelsadel och pumpa däcken tror jag. I alla fall få fast min jävla sadel!!!


PPPoossss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0