not powerless

                          

Skulle gå ut och ta en promenad hade jag tänkt, så enormt varmt inne på mitt rum med så skulle vara skönt att få lite luft samtidigt som man får röra på sig lite grand. Men eftersom det precis började regna, och "husen" på lekplatsen var upptagen, så tog jag vårt solparasoll och en solsäng och ställde upp mitt i trädgården och satte mig där. Sedan tände jag också tre värmeljus, myys på hög nivå ^^ hehe. Sen så blev det också lite äppelpaj på det.


             

Just nu sitter jag vid min dator på rummet, med fötterna i en balja med ljummet vatten och fotsalt i. Tar mig alltså ett fotbad ^^ hehe. Kända att mina fötter behövde pysslas om lite nu, så tänkte att jag gör det. När jag satt ute i trädgården kom jag på massa saker jag ville titta på på min dator och kolla runt lite och så, men nästan allt har jag glömt =/ Ska göra om min blogg snart med, jag vet inte om det är det jag ska göra ikväll nu efter detta eller om jag ska välja att kolla på en film, har några på datorn som jag vills länga så den slipper gå så jäkla segt. Okej, inte bara på grund av dom som den går sent, men dom har i alla fall en liten del att göra med det problemet.

                         

Vissa saker förstår jag mig inte riktigt på, vem vad hur när varför etcetra  !

I morgon Hylte i alla fall. Hade tänkt jag skulle hinna med halv 1 bussen dit, så kan jag underhålla Jullan medans hon tittar på OS - invigningen ^^ haha. Innan det ska jag till stan, kolla körlektionerna, fixa busskortet, förmodligen hämta mina saker hos Caisa. Sen ska jag hinna hem, lämna saker och hämta saker för att sedan åka till Hylte. På kvällen ska vi till Hylte där vi förhoppningsvis kan grilla eller något, umgås blir det i alla fall. :)

Nej, nu ska jag ta tag i fötterna så de blir rena och fina igen.

POSs
föresten, jag kan göra saker och ting annorlunda  !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0