onsdag och stan och mobiljävel :@

Varit i stan idag igen, idag var jag där med Andrea. Så klart så försov jag mig och glömde saker hela tiden så jag var tvungen att springa in och ut ur huset ett antal gånger. I stan i alla fall så shoppade Andrea loss, jag köpte en tröja och en eyeliner. Känner att jag inte behöver så mycket just nu, och det är en helt annan sak jämfört med vad jag vill ha, så ni tänker på det !!

Sitter just nu på mitt rum och tömmer den "nya" mobilen. Min är alldeles CP och behöver lagas, den stänger av sig heeela tiden och jag kan kanppt göra något med den alls, jag blir så ledsen! Så blev till att jag letat fram en gammal vi har här hemma att använda just nu och sen lämna in min andra nu i veckan. Funderar på att köpa en ny, men jag har ingen aning om vilken, jag är inte sugen på någon alls just nu, någon som vet någon bra? Jag vill kunna ah en del musik på den, radio, en fungerande kamera (iaf 2 mp) och, tjaah, det var väl allt jag kommer fram till hitills iaf, sen vill jag att den ska vaar snygg med självklart ^^


PÖSS så länge

         detta var det jag köpte :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0