Raggarträff

Hylte i helgen dåå :)
Åkte dit i fredes till Jullan då och kollade OS-invigningen (gäsp) ^^ Sen på kvällen så stack vi hem till Elin som hade lite folk över :) Beställde respektive grillade och snackade och spelade "sanning eller konsekvens" eftersom jag hade fått det spelet av Linda, Becca och Sandra ; tack så jätte mkt, det kommer till användning ;D Fast vissa kort skulle inte vara med i den kortleken, detta var snälla jag fick.. och vissa kort var ju lite mindra snälla samt fräscha xD hahaha!!
Sen så i lördes så åkte vi ner till Sjönevad och gick på marknade. Jullan, Alex, Junior och jag åkte dit under dagen, runt 2 faktiskt, hehe. Gick där och kollade och Alex träffade släktingar xD haha. Träffade även min pappa som stod där och reklamerade för Energimannen. Mammas bil trodde jag också att jag såg, men det kan det tydligen inte ha varit... jaja. Åkte hem runt fem någon gång och åkte och beställde Kinamat. Innan vi fick det åkte vi hem till Jullan för att hämta lite grejer och så. Åkte och hämtade maten och sen så åkte vi hem till Alex där vi åt den, haha. Jag lekte lite med Otto och sen blev det power nap för hela bunten, myys ^^ Sen så var det bara att börja vakna till för att åter igen åka upp till Sjönevad, men denna gången hade vi ett annat syfte ^^ det var nämligen fest där, raggarträff typ ^^ De hade hyrt in ett band som spelade på en av deras lastbilar. Ganska trevligt, förutom vissa typer..h mm. Vissa förstår inte mycket dom, men några måste la ha det jobbet med antar jag. Hahahha!!! Åkte till slut hem och jag somnade bokstavligen direkt (?) Idag då (söndag) kollade vi en del på OS. Jag tror jag kom upp vid halv två någon gång, då hade jag visserligen varit vaken i en halvtimme om inte mer, men iaf. Käkade och gjorde som vanligt ingenting. Sedan skulle Jullan till jobbet då och jag blev avsläppt hemma hos Alex med hans paraply. Han spelade guitarr heros när jag kom men det slutade med att vi satt och tittade på en film, som vi till slut tyckte var ganska så bra. Busade med Otto tills han förstod att man skulle vila ^^ haha. Fick skjuts ner till bussen eftersom han och hans syster ändå skulle iväg för de skulle kolla på en bio. Skoj för dom.

Sist jag sa detta som jag nu ska säga så blev det inte av. Men kanske ska kolla på en film lite senare xD
Precis köpt 2 par skor i fredes (och ett par när  jag avr i Danmark för ca. 2 veckor sedan).. men funderar på att åka in en snabbis till stan för att kolla på ett par skor. ^^ Jag vill ha ett par nya pumps med någerlunda hög klack och ett par med väldigt lite klack. Men får se. Ska försöka hitta tyg och dyna i morgon med så jag kan få klart min stol jag håller på med. Den är färdigmålad, om jag inte får för mig lite senare att jag vill måla dit något mönster. Vill även ha mer tyg så jag kan så något annat med. Men jag vill ha en bättre symaskin till det egebtligen, men som sagt, de som känner mig vet la redan detta. Det kan ta ett tag. Nu har jag iaf erkännt det för folk, haha, så nu kanske det blir gjrot inom en månad iaf xD

PPPPPP


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0