Ruset efter heorin bör alla känna hela tiden, fast utan heorinet

Jag har nu på förmiddagen tittat på Oprah som jag allt som oftast brukar om TV:n är på. Ganska skoj tycker jag faktiskt att det är, och ibland är det mäktat intressant måste jag säga. Idag (reprisen från igår skulle jag tro) handlade det om energi, kroppslgt och själslig energi. I det stora hela att man skall respektera sig själv och att den energin man utstrålar smittar av sig på andra.
Ja, detta visste kanske ni också, men vet ni hur man ska respektera sig själv och hur man skall må kroppsligt bra och hur man ska göra för att utstråla en så positiv energi som möjligt?

Men det jag tyckte var så bra att dom sa var att man skall känna sig glad, positiv och trygg och alla bra saker alltid, varje dag, och inte bara ibland. Som överskriften, att det ruset man får efter heorin skall man alltid känna, fast man skall få det från något annat än heorin då så klart!

Det gjorde mig glad, men också lite ledsen, eller inte ledsen, men fundersam. Jag menar, hur många är det egentligen som känner sig glada dag ut och dag in, INGEN! egentligen. den lilla procenthalt kan lika gärna räknas till ingen.

Vet inte vad mer jag ska säga 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0