sommaren slut... =(

Nu är sommaren slut för mig del.... jag är rent ut sagt gråtfärdig. Jag har inte ens varit i skolan än och jag är redan trött på den... Hur fan ska detta gå egentligen? Alla säge ratt 3:an är bäst, visst, jag tror er, men det betyder inte att lilla jag inte är skoltrött, att jag tycker att skolan är bäst och att jag längtar. Nej, inte alls faktiskt. Cypern var underbart, och jag längtar tillbaka!! Förhoppningsvis blir det nästa år med, samma plats, samma tid, samma kanal :) Och så hoppas vi ju att Balash är kvar ;D


god natt och hoppas er höst blir bra, för jag tänker kämpa för att min ska bli det!
Bättre än förra, och bättre än förra igen, mycket bättre! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0