söndag den 3 juli / måndag den 4 juli

Jag skulle kunna göra så mycket mera, men frågan är vad. Jag skulle vilja göra allt för dig, men jag kan inte. Jag gör så gott jag kan och jag bryr mig så mycket om dig! Du har blivit den du är på grund av det också. Men fy fan asså! Skulle göra så mycket för att det skulle kunna försvinna. Älskar dig min vän och jag skulle så gärna vilja att allt var annorlunda! <3 cheap sunday? nej, jag fick träffa dig min vän. Igen. Sommaren har varit underbar, att se dig så mycket gör mig glad! Bara 19 dagar kvar nu! det ska bli underbart!


titta framåt, annars kanske du trampar snett! <3
 
det måste finnas ett alternativ till,
bara det att vi ännu inte funnit det,
det kommer komma fram,
vi kommer se det,
för att vi måste!
och vi är starka tillsammans !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0