Svett, svett och åter svett

Idag mina damer och herrar, har Caroline (jag) varit på sin första handbollsträning på väldigt länge. Första träningen med "laget" sedan novenmber förra året och första träningen allt som allt för den här kommande hösten. Nu har det börjat. Och det var verkligen skit kul att få spela/träna igen. Jag har verkligen längtat efter handbollen och det känns så underbart skönt att äntligen få ha tränat det igen, och veta att det kommer bli mer av det den här hösten. Våren kändes tom utan handbollen, att det verkligen var något som saknades. Visst, jag tränade handboll i skolan och så... men det är inte samma sak. Nu ska jag även spela ett par handbollsmatcher också, det ser jag fram emot väldigt mycket!!! :)

Underbart att få träna igen i alla fall, och det måste alla förstå!!

Snackar med Jullan nu igen, nu har hon rast, så nu ska jag sluta skriva här och skriva mer i morgon antagligen.

HA RÉ!! :D <3

hittade inga bilder på mig i handbollskläder eller situation så även detta inlägget får bli bildlöst xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0