tid, onsdag, varför, lillördag (som jag vill stava med 3 L :D)

Ovanligt va? Eller kanske inte!
Att jag sitte vid datorn, haha. Men vad ska jag annars göra med min tid. Myyyyyycket finsn att göra, men mycket kostar också pengar, och jag vill verkligen inte slösa på pengar nu, vill spela så mycket som möjligt. Länga kännt att jag inte behöver käpa kläder och så för jag känner jag har det mesta, men idag kom jag på att jag vill och behöver en massa saker =/

svart väst •
mini-mjukis-shorts • 
kofta • 
solkräm med vattenresistans • 
springskor • 
svart tunika • 



Måsta snart ta vara på den här dagen känns det som, något måste jag ju hitta på, i värsta fall blir det att läsa ^^ Ska försöka ta mig till stan för att hämta mina grejer hos Caisa (igen), får la se hur det går den här gången då. Skulle vara skoj att titta i alla fall fem minuter på volleybollen. Rasmus informerade mig om att idag var det företagsmacher och i morgon är det då eliten som spelar. Så i morgon ska jag i alla fall dit och titta :)



jag mår illa som en gorilla
>
POSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0