Try to shine !

Ska nog snart till stan och kolla lite på volleybollen, om jag får låna min systers busskort, för jag cyklar fan inte i den här blåsten xD hahah!! =)
Blåst tycker vi inte om ! 
Ska nog äta något först så slipper jag köpa ngt i stan coh slösa pengar på det ^^ Ska nog köpa hudkräm i alla fall, för det är jag i stort behöv av just nu! LDB passade inte mig, det var skit på mig, blev bara torrare :O jäjä.
Kollade på Let's Dance igår lite, riktigt skoj att titta på det faktiskt. Kommer på mig själv med att sitta och kritisera de dansande, hehe, sjyst ^^

Saknar min egen mobil nu med, fast det jag har nu är inte jätte kass, förutom knapparna som inte går att skriva sms med! :@
Jag är så jäkla trött nu för tiden vet inte vad det är med mig. Idag beror det antagligen på att jag var och träna¨de igår, men det är inte bara idag som jag menar som ni kanske förstår. Usch och fy!


Tjenatjena, gnugga lugnt !
Varför längtar jag? - dy

   
Puss på er flickor och pojkar (dy med)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0