Hylte i helgen

Jullan kom och hämtade mig på busshållsplatsen och hon körde hem oss till henne där vi tog det lugnt, kolalde tv och åt och ltie så. Sedan så blev det att vi gick hem till Robert som hade lökfest med grillkorv och bastu. Jullan skulle bara dricka 2 öl, det slutade med en högre siffra ;D
I går (lördag) var vi hos Alex. Tog det lugnt och hade det trevligt. Han villa ha en liten mina inflyttningsfest, till slut blev det det också :) Folk kom och det var trevligt. Senare gick vi ner till Forum och hade väldans skoj med massa skratt, prat och lite oro ;D Sedan hem till Alex igen på efter fest. Jullan och jag fick skjuts hem tack och lov, host! XD
Idag har det varit en ganska så jobbig dag. Jag fick skjuts hem från Alex som jag blev väldigt glad för, tack du :) Lisa och Otto var med i bilden på vägen också, bara trevligt. Otto är Alex nya hund, åh, han är så jäkal söt, Lisa är då hans syster ;D  :P Hon konstaterade själv att hon var konstig, och det var hon ju faktiskt också med ;D  :P

Nu är det snart dags för at sova. Trött, ganska så jätte mycket, och sedan så ska man ju orka shoppa i morgon, ska ju till Gekås :) Sedan på onsdag så ska jag till Stockholm, till min mormor och morfar. Ska shoppa, chilla, bada, läsa, äta, segla och så vidare!!! JAG SKA LÅNA MORFARS KAMERA OCH TA MASSA KORT MED OCKSÅ :D ÄLSKAR HANS KAMERA, <3<3<3<3
Ska bli mycket tervligt både på gekås och i Stockholm. Länge sen jag träffade mina morföräldrar också ju. Men blir alltid så omhändertagen och bortskämd när man är där. (A) underbart

Hade riktigt skoj i lördes :D

För så länge


Tack!!
Du är min trygghet, verkligen.
Och jag ver om förlåtelse för att jag gjorde dig rädd.
Jag är glad att det var du som var där hos mig.
Jag älskar dig så otrligt mycket, för att du är du och jag är jag!
<3<3<3<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0