Ojj

Sov idag till 14,17... aldrig gjort det, shitt. Längst innan är till 12, kanske ngr minuter över xD haha
Vaknade dock ett par gånger där innan, men inte länge.
Sov på vinden, va asgott, förutom det att servern står och låter hela natten, men det kan jag klara mig med, blir inte att sova där i natt igen, eftersom jag vill upp till morronen. Ska till stranden, men jag vet inte när riktigt. Ska snacka med Andrea i morgon bitti. Vet inte om jag hinner städa med judon, har en del att göra i morgon med, får ta och försöka nå ngn, kanske går dit en stund, bara för att verka dukttig xD haha, ska snrt sova.

Va och lämnade lite saker på HBP:s loppmarknad som ska vara i morgon kl 10,00 till 16,00 på Bongoalliansen. Kom dit vettja ;D

Sen s åkte vi alla och handlade förutom bror min, sedan så åkte jag och mamma tillbaka till loppisen, vilket vi verkligen inte skulle från början!, men vi va där i cirkus 2 timmar. Det enda roliga var att jag fick träffa Svenne :D:D och att vi fick med oss ett kinaschack hem ;D hehe


Flr så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0