Sommarlovet är här men ändå inte

helt jävla slut, tack för att det snart är helg :)
Jag vet, jag har sommarlov, men jag jobbar, och det är ett väldigt6 krävande jobb, i alla fall om man har sommarlov! xD haha. Vill bara vila just nu, ta det lugnt, göra vad jag vill..... men jag jobbar.. men jag måste ju ha pengar, så får la stå ut ett tag till.
jag har ingen aning om hur mycket jag kommer få jobba i sommar, jag har i alla fall på tryckeriet nästa vecka också, sen får jag se, men jag tror jag har ett par veckor till, kanske inte hela dagarn, men det vill jag heller inte ha ^^
Sen så har jag lite annat med, inte lika mycket, som tur är :) Ska se till att fixa det också.

Skrivit ut en del bilder bara för en lite stund sen, ska få upp dom på väggen, men jag vet inte riktigt hur jag ska få upp dom..
är det ens lönt med tanke på?

För så länge

är det ens lönt med tanke på?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0