Strand och minigolf :)

Vad ska man göra för att få vara perfekt?

^^

Dagen igår började med att jag inte visste hur jag skulle ta mig till Städningen med judon för att sedan ta mig vidare till stranden. det blev till slut me cykle jag tog mig framåt med. Kom till SAndhamn för att hjälpa till med såg inte en kotte, gick dit alla bilarna stod och vi brukar grilla och fann allihopa där, med korv och bröd i högsta hugg.
- "Hmm" tänker jag, gruilla brukar vi ju göra efter att vi städat, och de kan ju inte ha städat på bara 22 minuter eftersom jag var 22 minuter försenad). Frågade om de redan hade städat, och det hade dom, de började 9 då det var samling....
-"Ojj" säger jag, som trodde att det började vid 10.
Tur i oturen kanske man ska säga, hehe; Slapp ju städa ;D
Cyklade ner till Tylösand, Linnea följde med och va där ett par timmar med flockorna. Ngr utav oss hjälpa en kille med ahsn svensexa, det skulel sjungas som 3 av oss tälde upp på. Duktigt av dom xD Sen så ville han att vi skulle göra ett mammografi... hmmm.... han hade en låda på huvudet med 2 stora hål i. Såg att han var på väg fram till oss igen efter ett tag, så jag knäppte bikinin och låg kvar på min handduk. Alla hans kompisar skrattade åt mig, men va fan, jag blev lite rädd där xD han fick till slut gå vidare och försöka få hjälp från några andra :P

Min ängel till mamma kom och hämtade mig och cykeln, åkte och handlade på vägen och sedan släppte av mig i stan. träffade Hanna på Hemköp där jag köpte en minimeal och en banan och soyabönor för att stilla min hunger.
Gick sedan till tågstationen för att möta Jullan som kom hem till "Sverige" igen xD :D Gick till hennes föräldrar och sedan tog jag bussen hem för jag ville duscha innan vi skulle iväg. Åkte hem och duschade och sedan hämtad och åkte och handlade mat, blev tacos så klart ;)
Sen efter maten Östra stranden för att spela lite minigolf. Jag kom 3:a :D:D (av 4 xD)
Sopelade minigolf för ngr dagar sen med, så kan jag på 2:a plats med ett slag efter 1:an, fick då 53 slag, igår 57... Men igår fick jag tre stycken 1:or i rad och sammanlagt 4 under hela banan :D fast mina två 10:or gjorde att min segerf rösvann :P haha

sen hem... det gick som det gick... =/

Idag stranden med mamma och syster och sen hem. va på flygstaden både före och efter strandebesöket xD


För så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0