Stranden + balen

Finfin dag idag måste jag först och främst säga.
Först var det att gå upp ganska tidigt för att jag skulle hinna göra allt i lugn och ro, ni vet, massäck, packning och klä sig ;D
Sedan så var det att ta bussen till stan för att möta upp Alexandra och Sandra. Gick in på Hemköp och köpte lite rekvesita och tillbehör och tog sedan bussen till Tylösand. Låg och glassade där ett tag innan vi gick upp till hotellet för att vänta på balgästerna. Gick dit väldigt tidigt, och det var nog bra, fick väldigt bra platser :) dcok så var det några j*vlar som inte ville göra som man skulle. Tur man hade Ida på plats som tog hand om allt =) ;D
Kollade på alla som gick på röda mattan, fina var dom :) Stod där i cirkus 4 timmar, det tog en del, hade inte tillräckligt mycket med dricka med oss tyvärr... men men, vi klarade ju oss bra i alla fall :)
Sedan Så fick vi åka bil med Andrea hem som var en ängel och skjutsade oss hem till mig där vi fick i oss lite mat. Blev grillad kyckling och potatissallad med pappa senapssås. Jag är stolt över Alexandra idag måste jag säga, hon tyckte om potatissalladen, eller det var i alla fal vad hon sa x) hahaha.

Har nu duschat och sitter och väntar på Johan som ska komma in på msn eller något, var ett tag sen nu man hörde av honom, så det är la på tiden ;D


För så länge

förlåt(?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0