tråkigt inlägg!

Kom hem från Andrea för en liten stund sen.
Hemma hos henne hade vi fixat med mitt utseende på bloggen, som jag ändrade nu. För jag beaämde mig för hur jag ville att den skulle se ut nu, innan visste jag inte rikigt, men nu vet jag ;D
Jobbat hela dagen idag igen, hela veckan skall det jobbar. Bara att tänka 'pengar' :)

På onsdag ska jag nog träna.
- 'Herrejävlar' tänker nu säkert då. 
Jag känner på något vis att det är dags nu. Rebecca är där så kanske får någon motivation. Hon har ju börjar i Halmstad HP:s junior/dam lag. Sen är ju Andrea där med, och det gör absolut inte saken värre :D


Dagarna rullar på. Midsommar på fredag, ska till Andrea, sen nog till Johan. Håller tummarna för en trevlig kväll :)
Ska träffa Jullan på torsdag med <3

Nu ska jag lägga mig och läsa, läser en boks om jag tror de flesta tycker är ganska tråkig, ja det är inte den bästa boken jag läst heller. Men jag försöker följa en författare, är på 3:dje boken med henne nu. ;P Denna boken har jag faktiskt lånat av Janike :)
Hon och Anders är underbara, atck för allt!!! (F)


Nu ska jag snacka klart med Jullan och sen läsa om jag orkar innan jag somnar. Borde egentligen sova om max 20 minuter, men kommer antagligen inte att bli så, om jag känner mig själv rätt ;D Sen så är jag också ganska så pigg. ^^


För så länge

saker och ting blir bättre med tiden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0