vad ska man göra när sker och ting inte går som man vill

Jobbat hela vecka. Slutade vid 3 idag, gick upp till Energimannen för att häls på pappa snabbt innan jag skulle hem. Det slutade med att jag jobbade där en timme för pappas skull. Behöver jobba där ett par timmar till dock. Visst bra att få pengar, men fy fan vad tråigt det är att sätta in dom jävla fakturorna i dom jävla pärmara xD haha

Nu är det helg, och det är vila för min del. Idag har jag bara varit hemma. Städar upp lite på rummet, vill få upp en del saker, man jag vet inte om det är lönt, kanske bör fråga(?)

I morgon ska jag försöka träna på frisik, gärna något pass så det blir lite mer ordentlig träning, sen kanske gymmet en stund efter i sånna fall.

Nu har jag tagit mitt 3:dje hål i örat äntligen och sen fixat sommarbusskort :D
Så nu kan jag ¨åka buss när jag vill och utan att betala :) (jag vet, är assnål) xD


för så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0