Cypern om väldigt få timmar. Efter ett år är det äntligen dags, önska oss lycka till ;D

Väcker pappa om 25 minuter så ska vi sedan ta oss med bilen  till Malmös flygplats, eller pappa ska ta oss dit emd tanke på att det är han som kör. Jag kan offra mig att köra dit, men troligtvis har nog ingen av oss lust att jag ska köra, haha. Inget mer snack om detta! Jullan och lillasyster ligger sött och sussar i hennes rum medans jag sitter uppe och gör ltie allt möjligt. Ska bara ladda kameran en liten stund innan vi åker. Väcka Douglas (A) för att säga hej då, och mamma, som dock ligger halvvaken i soffan där nere, ska säga hej då på henne i alla fall. Var och tränade innan, eller jag gjorde itne så mycekt nytta för min egen del dock, ingen annan heller, haha! Men börjat bli trött i kroppen nu, nu känner man att man har tränat...
Så åker man till Cypern förstör hälsan igen och börjar om på nystart igen när man kommer hem med träningen, haha. Men det kan jag faktiskt stå ut med, för denna gång ;)
Kommer sakna min lillasystrer (men säg inte det till henne!!!!)
Nej, dags att kolla igenom packningen en sista gång (förhoppningsvis) och se till att jag har med mig allt och slänga ner det jag glömt som jag antagligen inte kommer behöva och hoppas på att det jag glömmer inte heller är användningsbart under veckans gång.


Ta hand om er här hemme i detta regniga land just nu så ses vi när jag kommer hem.
Massa kramar och pussar, kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0