Nyår

Det nya året är nu kommet, välkommen :)



Tog bussen upp till hylte på nyårsafton och vare där halv 6. Gjorde mig i ordning hos Alex där vi skulle vara. Jullan var redan där och Elin och Kikci ploppade in runt halv sju tiden. Vi fick jätte god förätt, mat och efterrätt. Sedan spelade vi lite spel, "Mytomanen" heter spelet, det var ruskigt mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara, det skall jag spela igen :) Sen så efter ett tag så kom Tomas och två flickor. Vo var nere hos Alex föräldrar ett tag också inna tolvslaget. Alex spelade gitarr och vi andra sjöng och det pratades och hades skoj. Petra kom dit också :)

Gick ut vid tolvslaget och det sköts raketer och skålades. Bara mysigt! :)
Vi gick in igen till Alex och där spenderade vi resten av kvällen. Var en del annat folk där med, bl.a. Lisa en stund. Snackades, dansades och massa annat. När alla hade gått var det bara Jag, Alex och Jullan kvar, och Jullan hade gått och algt sig lite innan bara jag och Alex gick ut med hunden. Kom in och gick därefter ett tag och la oss vi också. Vaknade väldigt mycket för tidigt, typ vid halv 9. Jag fick mig en tupplur lite senare då de andra två satt och spelade Guitarrhero, men så klart så kom de och hoppade på mig strax efter jag somnade. Haha!

Vi spelade lite mer guitarrhero innan vi gick och inhandlade mat och film till oss 3 och per, mimmi och deras lilla pojk, gud vad han är sööööt!! Lilla Linus :)
Sedan så var det för alla som inte skulle stanna där att dra sig hem. Stannade i Hylte även natten till idag. Gick och la oss ganska tidigt då vi var väääldigt trötta, och vi somnade väldigt snabbt, konstigt nog ;D hehe.
Fick åka med Alex till Halmstad då han och hans mot och syster ändå skulle dit, tacktack :)
Så fick skjuts hem i bilen, mycket bra :)
Kom hem och har ätit lite grand och glott TV och nu sitter jag här. Funderar på vad jag skall göra i kväll, OCH VET NI, DET ÄR FREDAG!!! Jag har trott att det är söndag hela tiden. Eftersom det ver fest i förrgår och jag nästan alltid brukar åka från Hylte på en söndag xD haha, jobbigt värre =)

Nej, nu dags att försöka få ngt att göra ikväll, blir kanske lite pyssel, om jag har tur (A)
Lust att komma hit och göra ngt, ring ;D


PUSS :)
(bilder kommer sen, lägger in dom på datorn nu;D)



Kommentarer
Petra

Tack för en trevlig kväll :D <33

2009-01-02 @ 18:23:33
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0