tisdag

Sjukligt arg, sur och irritrad innan. Var tvungen att jobba vilket jag fick reda på precis när jag vaknat till liv vid åtta tiden. Igen får veta det i bokstavligen sista sekund. Sedan var jg super stressad över flygett och min packning och att jag inte ska hinna med det jag faktiskt behöver hinna med innan jag åker hem på fredag.
Nu är det i alla fall bättre. Hade super mysigt med Josch på playgroup'en idag. Han var hur söt som helst, t.o.m. ni skulle hålla med ;) Sedan så fick jag träffa Elenor vilket var jätte mysigt, träffade Elin på Hammersmioh busstation så snackade med henne hela vägen hem. Fick äntligen tag på pappa och han säger att han ska fixa min biljett nu. Så nu börjar jag få någelunda koll på läget. Eller nej, ska nog pressisera mig lite, jag har ingen koll alls, men bättre koll än nyss. Bra presiserat va? :) 

Vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll. Ska jag till judon? Ska jag träna då eller inte? Ska jag åka till gymmet?

Behöver tvätta en MASSA, och det är inte att överdriva, hälften avmina kläder behöver verkligen rengöras.
Konversation med mamma på Skype:
Jag: FAST DU!!!
Jag: vad väger minst, nytvättade eller använda kläder?
Mamma: Vad tror du själv? :) 
Mamma:  Kan nog kvitta ??! Fast..... skit väger ju också. Beror på om det är såsfläckar eller drinkar ;)
Jag: haha, det är så sant, då tvättar jag bara hälften =)

Hoppas på att jag kan hinna med att träffa Kim, jag saknar verkligen den tjejen, senast jag träffade henne var nog på min 18-års fest och innan det kan jag inte minnas när jag träffade henne sist.

Jag kämpar på sista veckan i London och sedan blir det att fortsätta kampen hemma i Sverige.

Tack på förhand
Caroline
puss.

P.S. saknar handbollen som et jävla as...... D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0