BOENDE!!!

I morgon flyttar jag till mitt eget, eller, ja, nästan mitt eget. Får övervåningen hemma hos Sussies's mamma att hyra för ett tag framöver :) Flyttar redan i morgon, så i morgon förmiddag skall jag packa ner alla mina grejer och försöka göra mig hemmastadd borta i Jakobsberg :D
Känns lite ledsamt att flytta härifrån samtidigt för nu har jag vant mig vad alla här, och speciellt kommer det kännas lite ensamt utan Sigge och Piraya, men det kommer samtidigt kännas underbart med mitt eget space och kunna slippa leva i min väska och mina kassar, haha!
Tyvärr, och läs det med stora bokstäver (TYVÄRR) är det ju inte långt bort från IKEA och Barkaby köpcentra med mera..... Men jag ska nog kunna lösa det (A) Haha!

Det var det jag hade att komma med idag, sov gott!
puss.


Kommentarer
Petra

HEEEJ! :) Vad håller du hus och vad gör du nu för tiden?? :)

2010-10-20 @ 17:42:10
URL: http://wellingtons.blogg.se/
Petra

sååå det är där du håller hus :) Härligt att höra!

När kommer du hem igen då?

Jodå, bor hemma och jobbar, ganska najs just nu :)

2010-10-20 @ 20:05:23
URL: http://wellingtons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0