INTERNET!!!

Morfar, min underbara morfar har precis fixat min dator så den går att använda nu! Jag har word, internet, photoshop och alla tänkbara grejer jag behöver! Nu är jag göad igen (A)
Fått massa god mat har jag också fått nu när jag varit här under dagen en stund och hälsat på. Ska snart börja dra mig mot jobbet. Börja vid 18.00 och sen slutar jag väl förhoppningsvid vid 23-tiden ikväll.

Igår var jag ute och promenerade i en gård. Hur vacker som helst i solskenet som bara öste ner under den första delen av dagen. Helt fantastisk skönt var det att få gå i lite skog, höra vattenbruset och se vattnet tyst och stillsamt åka förbi mig med änderna. Jobbat lite grand, inte jätte mycket den senaste tiden tyvärr. Blir kvällsjobb fram till lördag sen är det inte mer inbokat. Ska till Örebro på måndag till tisdag. Ska bli massa mys med min lilla Josefine som bor där borta. Denna underbara flicka och jag ska glo på massa tjejfilmer och äta och tjocka (som vanligt?) haha! Hoppas på en del jobb från hotellet nu. Ska dit på brandutbildning på måndag morgon innan min Örebro-resa börjar och senda ska jag på någon klimatkurs på onsdag eftermidag. Ska bli gansak intressant faktiskt. Pilar sa att folk hade pratat massa gott om den.
Sen så håller jag på att komma fram till hur jag ska göra med min resa hem. Ska hem i mitten av november, så boka in mig då vänner ;) Men om jag kanske ska strunta i att boka och hoppas på en sista minuten med tåg eller flyg, eller om jag ska boka in tåg till tillbakaresan som var någerlunda billigt och buss hem. Ska nog ringa mamma och få lite råd och tips (A)
Försöker öra något med dagarna. Ska försöka se till at börja träna lite. Hoppas på att jag kanske kan komma och träna någon judo i nästa vecka. Ska se till att försöka komma dit på torsdag i nästa veckan, är nog då jag kan nästa gång. Då blir det närmsta judoklubb, Järfälla. Hoppas jag inte skämmer ut mig med min nuvarande kondition och styrka bara xP hahaha!! Kan inte garanteras om vi säger så xP

Nej, ska snart börja dra mig, men vi hörs.
puss&kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0