KAFFEMISSBRUK!

Vad har hänt!???
Är det Sussie?
Är det Stockholm?
Är det hotellet?
Är det jag?
Är det vad?
Hahahaa, galet kaffesugen hela tiden... jag skyller på Sussie, känns bäst då ;)
Precis druckit en kanna kaffe, mumma (A)

Idag är jag helledig, håller på att tävtta och jag har bakat jätte gott bröd! Lite småmissar och följde inte receptet helt, men blev jätte bra! Aprikosbröd :D
I morgon ska jag till hotellet och jobba lunch. Skrev in mig i boken och hoppas på att de ringer upp mig och bokar in mig för jobb. Både vill och behöver!
Ska se om jag inte kan komma ut i det fina vädret om en liten stund, solen skiner och inga moln på himlen vad jag kan se härifrån ^^

Shit, skulle vara gott med lite kaffe.... NEJ!

puss.


Vet jag är sämst på att höra av mig och hålla kontakten, förlåt! Skriver här lite grand för att folk ska ha lite koll på mig och sådär. Hoppas ni vet att jag älskar er vänner och saknar er alla!
KÄRLEK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0