Life life life

Hyr övervåningen hos Mayvor, jätte mysigt verkligen! Lite eget space och slipper bo i min väska och mina kassar. Känns ganska jätte skönt faktiskt. Till och med fått en egen hylla i kylskåpet, så det rullar på finemang. Varit ledig sen helgen men börjar jobba i morgon igen och sen jobbar jag i stort sätt konstant hela helgen. Känns la både positivt och negativt, som med allt :) Får hitskickat massa med grejer till helgen med grannarna som ska förbi då deras dotter skall tävla i lite gymnastik. NAAAAJS! Min dator och mp3-spelare som jag längtat sjukt mycket efter! Även lite kläder så jag har lite att ha på mig när allt annat blivit smutsigt och ännu inte tvättat, haha. Köpte en väska idag vilket jag faktiskt var, tro det eller ej, i bohov av! Hoppas på att min jacka där hemma som är tänkt skall upp hit är hel, för då är det bara ett par till skor jag behöver och sen är det nog ingenting mer jag egentligen verkligen behöver utan bara saker jag vill ha kvar eller saker som jag behöver men inte kan komma på ännu ;) Jag ska nog i alla fall klara mig ett tag nu efter att jag får hit mina saker hoppas jag på.
Legat på Fia's golv i stort sätt hela eftermiddagen och snackat med lillasyster med tårar i ögonen. Glädjetårar får man nog kalla dom, eller monstertårar? Skrattat så jag gråtit iaf, haha. Underbart ju! :)
Träffade Henke innan idag. Alltid kul att se pojken. Speciellt när man vet att man inte kommer få se honom på ett tag. Lite promenad, mat och "sightsing" på det så har man väl en helt okej dag ;D
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig ikväll. Vet pendeln inte får allt för sent så ska nog börja dra mig snart så jag vet att jag kan ta bussen hem också den biten pendeln inte går. Tack för att ni är med mig,
puss.
ring eller sms om det skulle vara något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0