Öl och fotboll med några av världens roligaste pojkar! :)

Underbar frukost; 2 koppar kaffe, skål med gröt och mjölk till det samt en remsa Marabou choklad!

Till slut igårkväll blev jag uppmött av Rasmus på Thorildsplan och han tog med mig till lärarpuben där vi drack ett par öl och jag skrattade så tårarna sprutade, som vanligt med de där två stollarna, haha! Gustav satt och väntade snällt på oss där när jag och Rasmus kom dit. Sedan vidare till Fridhemsplan där vi hittade en pub att titta fotboll i. Kan ju inte precis prisa Sverige för deras insats och ibland går det inte riktigt som det ska. Med det sagt säger vi inget mer om fotbollen!

Idag är planen att jag ska hälsa på min Mormor och Morfar. Mormor blev överlycklig när jag ringde, var skönt att höra :D Ska la snart börja göra mig i ordning för en ny dag efter att ha vaknat vid 6 tiden för då var N eo pigg och glad, haha! Så jäkla gullig unge Annie har eller vad!! :D

Lite bilder från min Stockholmstid kommer här. Inte de roligaste bilder kanske, konstigt nog har jag inte använt kameran så jätte mycket. Chockerande, jag vet! 

 

I alla fall,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0