Snart måndag <3

I MORGON ÅKER JAG TILL ÖREBRO!!!! <3
Nu ska jag snart iväg, ska se om jag inte kan shoppa lite grand och få köpt lite saker som jag behöver genast gärna! Sen ska jag träffa Rasmus och Cassie på ett café på Drottningsgatatan. Vet inte vilken närmsta tunnelbananstation är, är det T-centralen tro? Jag vet ju ingen annan, så får la bli den och promenara i regnet!? Inte så där jätte exalterande kan jag lova! Kanske ringer fågeln och rådfrågar! :)

Jobbat igår och i förrgår lite grand. Efter jobbat lite vin och öl med Jessica och hennes vänner. Mycket trevligt! :)
Idag blir det inget jobb, ska baka och tvätta kläder när jag komemr hem, och så ska jag först före det göra ett försök med att kanske ta mig till IEA en snabbis. Får se hur det blir. Har sagt att jag ska dit ett bra tag nu men ännu har jag inte kommit dit, haha, som vanligt med andra ord.

Nej, nu ska jag kolla min bank och sen ska jag dra mig dit jag nu ska ^^
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0