PLUGG

Idag hittade jag Fronter'n så jag hittade på min första uppgift på Marknadsföringen som jag så glatt kom in på. Bara en mindre som tur är då jag inte har någon bok än. Hoppas på att den här tjejen kan svara så kanske jag kan få den lite billigare, men hör jag inget i morgon så får jag köpa en ny för ett par ghundringar till tyvärr. Jaja, pluggar man så pluggar man.
I alla fall, tittade visst mailen dåligt i förra veckan och såg i måndags att jag fick reservplatsen då jag stod först på listan, men då skulle jag svarat senast på fredagen innan klockan 13.00.... shit, hoppet satte igång när jag såg jag kom in och sen bara försvann det som för ett stup när jag insåg att fredagen redan hade vart..... mailade men ringde efter också. Sån jävla tur jag har! Då har deras mail krånglat så hon hade inte kunnat skicka mail till någon annan för att fråga om de ville ha platsen så jag fick den i alla fall!!!!!! Gissa om jag var lycklig!? :D

Trodde ju aldrig någonsin att jag skulle kunna ha sån tur, men det nya året har börjar riktigt, riktigt bra faktiskt! Jag bara håller tummarna hårt för att det ska fortsätta så ett långt tag till! (Y)

Börjat hs en sjukgymnast nu också vilket käns helt underbart! Carro har i början av detta året försökt ta tag i livet. Hitills går det framåt, lite segt i vissa trådar, men det går framåt! :D Undebart tycker jag !

Ska flytta möbler och lådor ikväll till huset där Ida och Daniel ska flytta in. Så glad för deras skull! Skönt att det börjar ta sig nu och det kan flyttas in nu. Ska måla trappen upp en gång till i alla fall och deras sovrum en gång till också, annars är det som skall göras nu klart :D

Ska fixa och kolla runt lite nu, kram.

 
gammal bild, tyvärr inte denna snöyra nu...



Kommentarer
CJ

Tusen tack, vad roligt att du gillar dem. :) Kram och ha en skön kväll!

2012-01-18 @ 19:37:27
URL: http://cjs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0