Utkast: Dec. 14, 2012

Sitter på jobbet och känner mig ganska hopplös just nu. Jag vet inte. Jag känner mig ledsen, riktigt ledsen och det gör så ont i mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga det ner riktigt...
Vill inte tänka alls nu eftersom jag ska jobba strax, vill dock inte tänka på det annars heller, men framförallt inte nu när man ska vara trevlig fram till klockan 15 då jag slutar.
Känner nu att jag saknar att sitta vid datorn och skriva. Det var länge sedan jag gjorde det. Skriver jag något är det korta inlägg och annat. Det var länge sen jag lät fingrarna snubbla fram över tangernterna riktigt ordentligt. Jag saknar det. Känns lätt och precis som att ingen annan kan förstöra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0