i will win for you

Ska snart ta mig till jobbet. Ska hinna med att gå in på apoteket innan också. Känner att det skulle vara skönt med en dag hemma alldeles själv, en hel dag så jag kan pyssla, läsa, titta på film och mysa. Får bli en annan dag det. Jag säger inte att jag inte vill jobba. Tycker det är helt underbart att jobba - ha något att göra, få in pengar. Och jag trivs på jonbbet och med chefen. Känns riktigt bra, känner att jag lyckats ganska bra med det här :)
Nu har jag också bokat in lite roliga saker också!!!!
Först ska jag försöka tränga med Patrik med en judotävling på lördag då vi ändå ska på barnkalas i Borlänge. LÄNGTAR, VILL SE MASSA JUDO!!! :D
Sen på lördag kväll blir det förhoppningsvis lite kul, får bara se vad det blir. För en gång skull har jag något bokat lite sådär, men vi får se om vi är hemma då ^^
Sen ska vi till Halmstad och hälsa på. Ska bli så skönt. Även fast jag känner att det r för kort tid vi har där... men får åka i februari igen kanske.... Hoppas ju dock att lite vänner kan komma upp till mig och hälsa på också (A) HÖR MIG! ;)

Sen så är det lite smått och gott hoppas jag på! Ska försöka ta mig till Västerås här om en väldigt kort tid så jag kan få träffa Helena och Inger :) Längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0