Borta...

Nu är hon på väg hem till Halmstad min lilla lillasyster. Haft det helt underbart nu när hon varit här och vi hade skit kul i Stockholm. Många och mycket som hänt. Hade tur att Bror kunde hjälpa oss ta oss till tåget i morse eftersom busschauffören var någon konstig typ.... aja. Hon har sina timmar med tåget att uthärda och jag ska försöka pigga på mig och bli av med halsont och huvudvärk tills jobbet börjar klockan 12 :)
Ska bli lite jobbigt att jobba, men jag ser mest fram emot det. Inte jobbat något alls denna veckan än då jag var sjuk i måndags och i tisdags och sen var jag ju iväg med lillasyster igår.

Nej, försöka trycka i mig lite mer kaffe kanske? Jag funderar på saken ett tag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0