Underbara kläder

Attan att man ska vara så förtjust i att vara fin, haha.
Köpte en alldeles underbar jacka igår, wfter många om och men. Hade fått hela personalen att rikte in sig på mig när jag kastade på och av jacka efter jacka. Alla är galet fina´och till slut stod det mellan två stycken. Blev i alla fall den som jag drogs mot mest, så klart. En grå kappa med stor huva och läderliknande ärmar. UNDERBAR!!! :)
Nu är problemet att det inte blir så mycket mer kläder på ett tag, med utanför hemmets portar fyllt hyllor med underbara höstkläder, som jag har längtat!!! ^^

Nej, ska sminka mig lite och drick lite mer kaffe, sen gå till jobbet. I stort sätt heldag, stänger, men fick en timmes sovmorgon (A) Ganska trött så det ska bli galet skönt med helg sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0