Utkast: Sep. 05, 2012

Sitter och myser hemma efter ett par timmaganska lugnt på jobbet idag, mer än igår vilket var bra! r på jobbet ovh lite träning på det. Gick på Boxmix passet idag och det var grymt kul och jobbigt. Blir det nästa vecka också skulle jag tro :)
Vill hinna med Baila också, fanns två olika pass av det, så det ska också med på schemat hade jag tänkt.

Sitter och längtar till i morgon kväll då min älskade man kommer hem från Örebro där han ju jobbar över veckan. Ska bli skönt att få hem honom så man kan krama och pussa på honom. Känns väldigt tomt när han inte är hemma, konstigt tomt.... Men i morgon så!!! <3 Annars inte så mycket, försöker träna en del och hålla mig bort från godis, haha, svårare gjort än sagt! HAHAHA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0