sjukling

Varit hemma idag för jag blivit sjuk, heeelt fel vecka att bli sjuk! Tittar på 5 filmer, virkat och sytt ihop, bakat scones och deuckit tee. Det var nog allt jag haft för mig skulle jag tro. Och i morgon kommer lillasyster hit och så åker vi till Stockholm på onsdag morgon, så känner mig lite stressad i attbli frisk typ... NU!
Galet tråkigt att inte få jobba, blir inget jobb i morgon heller tyvärr...

Önskar jag hade en symaskin hemma också så jag skulle kunna pyssla med lite annat också, hade varit mysigt! Har en del att göra i morgon. Hitta på kläder att ha på onsdag + skor, fixa lunch och middag, städa och fixa med lite annat som jag har på listan. Hoppas jag orkar med hälften i alla fall.
Nej, ska fortsätta titta på Pretty Woman som går på tv:n nu innan jag ska försöka sova och bli pigg och kry till i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0