beslutsångest

trodde jag ja, att det skulle bli enkelt nu.
inte alls.
varför ska allting krocka
varför all denna press
från mig själv
nej!


Tja, idag är det då ngt med handbollen, ngn kurs om mental styrka och så, låter väldigt intressant i mina öron, men så har vi då judoträningen som jag måste gå på egentligen eftersom vi ska till holland nästa vecka och tävla där. formen är inte den bäst jag har nu, och det är jäkligt trist, men träningarna är ju så jäkla trist så man vill ju inte bara. skoj att träna så emellanåt. tror det har varit för mycket nu på sista tiden, jag menar med skolan och så, jag är inte riktigt van vid det längre. handbollen och judon är jag van vid att ha och jag har varit van vid skolan också, men nu i ettan har vi ju inte haft någonting i stort sätt, förrän nu. alla lärare är ju så jäkla korkade. varför kan dom inte se till att jämna ut allt arbete under hela kursen!? jag menar, hur svårt kan det vara. nu har vi en jävla massa i skolan asså och man bara vill eller orka inte. och så vill man ha bra betyg dessutom och det gör det inte enklare om man säger så.







övertrött - nej då. bara inte skrattat på länge :) :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0