mycket av det goda och lite av det dåliga

skolan är just nu så jäkla trist, jag vet inte vad jag ska göra egentligen. har så mycket att jag inte klara av att koncentrera mig på att göra en sak utan massa annat simmar runt där uppe också samtidigt. nu är det verkligen en stor längtan jag har till sommarlovet. jag hoppas verkligen att det kommer att bli ett fint sommarlov, mycket sol och mycket vänner. mycket av det goda och lite av det dåliga. ibland önskar man att man kunde se in i framtiden, men just nu gör jag inte det, inte alls. jag vill inte veta, för då skulle jag få veta allt dåligt också som komma hända i framtiden och det vill jag verkligen inte, men kan ju alltid ana något nu, i nuet, vad som komma hända i framtiden, senare. sommaren är snart här, nu bara två veckor kvar till skolavslutningen ungefär och det är inte många skoldagar kvar. både bra och dåligt. bra för att ÄNTLIGEN! och dåligt för att då är det ännu mindre tid att göra klart allt vi har i skolan.

nej nu får jag fortsätta med samhällen så kanske man kan bli klar med den och man har en mindre sak att oroa sig över. måste plugga på provet också för om jag får bra på det får jag någerlunda bra betyg. målet är att ha minst VG i alla ämnena, kanske kan klara det. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0