driver tid.....

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Sitter och fördriver tiden en aning här vid bloggen då jag samtidgt pratar med Jullan och Sandra.
Ska nog snart sova, ögonen är trötta... sen så vill jag upp tidigt i morgon för att jag ska hinna med ganska mycket!! Jag hoppas jag får lite hjälp bara, men det löser sig alltid.
I morgon ska ajg försöka; plugga svenska, engelska, MIS och sen också massage - ska massera mamma tror jag, jag hoppas hon har tid bara. Sen så ska jag städa rummet, ta en tupplur vid middagstid så man får vila lite, sen fortsätta plugga eftersom jag antagligen inte är klar på lååånga vägar, och sen så ska jag nog hitta på ngt skoj i morgon eftermiddag/kväll :D


Pratar med Jullan ikv, vi har nog kommit fram till en del saker. Eller saker vi kommit fram till själva delade vi med oss till varandra. Eller nått... jaja. Vi pratade iaf :D  (pratar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0