Finland

I morgon bär det av till Finland då.
Ska åka i Jörgens bil, utan Linnea... hur ska detta gå? Moa är med, med Linnea, åker alltid med Linnea! tFast då kanske jag kan plugga... ta inte illa vid dig, det är en komplimang, orka plugga när man kan snacka med dig och ha trevligt ;D :)

Invägning på fredag och tävling lördag och hemgång söndag. KUl med två övernattningar på hotell <3
Älskar hotellfrukost, RIKTIG hotelfrukost då så klart, som den på Scandic!
Vadå, vi är bara lite bortskämde med hotell och deras underbara frukost! :$ :D


Kommer sakna Julieta väldigt mycket. Snackade med henne idag, dock inte väldigt länge, och jag hade ju lite andra saker för mig smtidigt, som datorn, tvätten och mat och så vidare.. hehe, duktigt att jag gör det iaf :P Som vanligt sitter jag uppe halva natten innan vi ska åka för att.. jag vet inte.. det är bara liksom så det ska vara, haha, fixa allt under natten, då får man saker och ting gjorde iaf, för man har inget val. fixar men det inte nu, så får man det inte med sig. och då gäller det att hålla tummarna för att man glömt vad man glömt ta med sig och att man inte behöver ha det när man väl är iväg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0