Idag är ännu en ny dag... och i morgon kommer en annan.

För er som inte visste detta har jag avrit i Finland, och jag kom 1:a! :)
Så sjukt glad och nöjd med det asså! :D
Hade kul med Linea och Moa, väldigt kul måste jag säga att jag hade :D :) Tack tjejer för en väldigt mysig helg! <3

Den här helgen kommer bli... tjaa... jagf vet faktiskt inte riktigt, blandat måste jag nog säga. dagarna kommer nämligen bestå av städning, plugg och pyssel. Jullan ville jag skulle åka hem till henne och julpynta hennes hus, men får se, behöver fixa som attan inne på mitt rum också, och man vet aldrig hur lång tid det kan ta som det ser ut här just ... :S Seriöst!

Måste bara säga att jg saknar Rasmus något rejälv, vill att han ska komma hem så jag har någon att skratta och ha så sjukt kul med som bara vi har :D Måste baka diekt när du kommer hem, och den här gågen tänker jag vinne mjölkriget! som förra gången! :D (A)

I morgon åker Jullan till DH, hon kommer sitta framför sin dator i en hel helge, så komemr nog inte vara så svårt att missa henne x) hahaha! :P

Jag är nervös inför mitt massageprov, min eximination... övade på Linnea idag, ( tack för hjälpen!! ) och känder sådär, gör det för snabbt, men kanske om jag dubblar knådningen och friktionerna kan tiden bli bra, hoppas det iaf, och kan stryka.. eller jag menar smeka lite mer också ;D


hade uppvisning idag på judon, just det. haha. va faktiskt lite skoj :) :P 
10 minuter för varje grupp typ, hehe, sen så gick alla, jag masserade Linnea och sen så duschade och bastade vi innan vi drog oss åt vårsitt håll den här kvällen också...
just det, jag fick "ljuden" från Rasmus också, tack rasmus (han från judon då! ;D)
fan, jobbigt att man känner två Rasmus som man båda umgås mycket med! haha :P


jaja, men nu är det dags för natten, ska kansk eborta tändera också innan, eller jag SKA det! :P
Sen så skriver jag nog klart massagen i morgon. Har fått order om att "tvinga" en viss person till gymmet också :S x) hahah!

Puss&Godnatt !!  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0